katten som väckte mig

ja han väckte mig när vi hade avslappnig efter yogan,(han bor där hos benedetta) och han såg vad jag såg uäää, läskigt... blå fladrande energi ovanför mitt huvud och ansikte...  och katten stirrade nyfiket mot ca 10cm ovanför mitt ansikte vart jag såg det där indigo-fladrande (som jag ser så ofta),
men alltid halv-tror det är näthinnan som spelade mig spratt, katten tyckte inte det... han stirrade fascinerat.. o började nosa på mitt ansikt o stirrade igen... en liten bekräftelse som man nästan inte ville ha uäää sen blev han min bästis...
och så har den där katten förföljt min hjärna! det nafsade tillomed katt-tänder i min hand imorses tidigt så jag vaknade ... efter att två blå fladrande kvinnoandar petade mig på axeln i min dröm... så blev jag"väckt" en gång till!!! och nu en tavla.... usch nu blir jag snart mörkrädd... eller yogarädd

50x35cm "in the line"



Kommentarer
Postat av: KRISNAAA

Ne UUIIJJ! Det r ju såna där som omringar en när man ska sova ibland, såna som försvinner när man blinkar, men kommer fram igen när man stirrar..

2009-12-08 @ 23:16:31
URL: http://dethararjujag.blogg.se/
Postat av: Nöff

ja just det! ser du också sånna... Michele o ja kan se dem samtidigt på samma ställe

2009-12-10 @ 21:43:22
URL: http://ninanuova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0