Interno Sveva

tavlorna är uppe...
var där i går o idag vi släpade o slet... jag & lilla Sveva
sen ska ja dit imorn... så på Lördag 12/12 är det Vernissage!
jag såg redan en artikel från en tidning på internet som handlade om det här och som jag inte visste om! där står det att den unga svenska lovande Nina Nordén är Alfio Rapisardis senaste elev.. ööö  är jag det?  lite, lite kanske, på sätt o vis, men han tycker verkligen inte det, fast han har faktiskt hjälpt mig med det som behövdes.... han tror ju att en elev är sånna som han måste visa allt, o mig har han "bara" visat några knep... men det finns väl många elever som bara behöver lite vägledning.. Tänk! utan han hade jag nog tagit många låånga omvägar och kanske tillomed gett up...  Nöff!! 



Kommentarer
Postat av: Art By Tina

Väldigt bra att han upptäckte dig och att du inte gav upp! Jag är grymt imponerad av dick och önskar dig all lycka med ditt konstnärsskap, och jag vet att du kommer lyckas, stort!

2009-12-11 @ 15:59:12
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Nina

det lät bra ... snyft

2009-12-12 @ 05:39:40
URL: http://ninanuova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0