hejhå stortå

vädurs-endorfinerna sparar sig inte..
nu sitter ja o  målar akvareller... för det behövdes tydligen enligt mig, och lovade detta... till på baksidan av skyltfönstret
NEJ jag är inte trött i morn!! nånting måste jag ju göra för jag skulle inte kunna sova ändå
snyft!
det var nog en galen nervös Bärra vädur häst sisst som jag målade då.. här nedan -inte nirvana precis... det var ju bara jag =S
Hade jag varit en häst hade jag varit en trampig galen arab-häst, med kort mule och stora näsborrar ...som min lilla Berra
"litet smäckert huvud, med ngt större kropp(Grrrr!) , men långa smala ben o svansen elegant i vädret".. nöff nöff
mycket energi



Kommentarer
Postat av: Nöff

här satt man på morron kvisten o paratar horoskop! suck... ja ja

2009-12-12 @ 15:04:45
URL: http://ninanuova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0