röda gubbar fast inte jordgubbar

vi var i en pool i "Greve in chianti" idag,
hihi michele blev röd, inte jag! ..ja ja, så går det för den som bara legat i skugggan av parasollen vid havet istället för o bad o sola, som vissa andra... och sen tror att han är imun! han sover nu och är väldigt solbränd ...kanske inte havet imorn ändårå! om han är så röd.. vilken skit!! ...jag som ville såå...
 gäsp nu blev jag också trött...
o nu så kom jimi hendriix upp i örat...
 ..och jag som sitter o borstade tänderna... har haft ont imagen för jag tror jag har tandsten bakom tänderna, så tittade jag med en spegel o de var vita där.. mindre illa än min fantasi då... usch ändå så tror jag att jag borde gå till tandläkarn snart... hur länge sen var det 7 år?  jag hatar tandläkare!! och jag hatar tänder!! kanske bättre utan... varför finns tänder naturligt om de blir dåliga om man inte borstar dem med onaturlig tandkräm och går till den onaturliga tandläkaren som onaturligt borrar i tänderna med en onaturlig borr och onaturlig bedövning! vilken dålig tand-evolution!!
"lite smutts rensar magen" tydligen, men inte tanden....

Kommentarer
Postat av: Tina

Otäcka tandläkare.

2009-08-17 @ 16:11:58
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0