Fusk-ryan air...

jag hatar ryan air! alltid är det nåt hemskt man är med om när man åker med dem, nu internet check in? nya regler.. grrr! alltid lika förvirrande! jag har ingen skrivare... tur att florens är fullt av internetcafén... för man måste tydligen skriva ut sin boardingpass, och hade jag varit en gammal tant hade jag förmodligen inte fattat nånting! vet inte om jag gjort rätt ens nu...
obligatorisk internet check in som kostar 10€ per resenär...
ja så sparar de in på en arbetar-person som inte behöver sitta vid incheckningsdisken + att de istället blir betalda 10€ per passagerare!! fuskilusk... skit
synd att inte sterling finns längre =(
iallafall så åker vi tillbaks hit sen med Norwegian, skönt det!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej!

kom snubblandes in på din blogg för ett par veckor sen. Jätteunderbara tavlor du gör! Jag bodde också i Florens förut, börjar sakna det igen.



På tal om ryanair så har jag hört ryktas om att de ska börja ta betalt 5 Euro per toalettbesök....sjukt!!

2009-08-19 @ 16:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0