snabbt

sitter pa internetcafe igen...
huu.. inget internet idag, imorgon aker bror hem...

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha en trevlig kväll :)

2009-04-20 @ 19:12:44
URL: http://metrobloggen.se/helenasl
Postat av: Anonym

Men du Nina, om du kommenterar ett inlägg som jag har gjort, borde jag kommentera din kommentar under mina kommentarer då, eller helt enkelt skriva ett svar på din kommentar på Din blogg????



Jag tycker att vi borde reda ut det,, det känns mest logiskt att kommentera sina kommentarer under sitt eget inlägg, eller hur?



Fast å andra sidan så ger man ju fler kommentarer till sin kompis om man svarar på dennes sida så att säga.... Vad tycker du?

2009-04-20 @ 21:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0