drömmen...

Det här skrev jag på min blogg i Alingsåstidningen i går:

"Jag slumrade till lite precis och drömde att jag gav bort en tavla till en cancersjuk liten pojke någonstans i Västra Götaland,  typ Skövde eller något sånt. Så märkligt… Tavlan jag såg framför mig var närbild på halva ansiktet av en kvinna. Man såg hennes stora blåa sorgsna öga och i bakgrunden transparent och genom henne fanns ett stort hav med en solnedgång..."

(jag var inte helt säker på att pojken jag drömde om var i västra götaland... bara att det var en bra bit nordöst om Alingsås... det kan ju ha varit ännu längre... )

 Sedan idag när jag gick in på aftonbladet fick jag se det här:



vilket läskigt sammanträffande!


Kommentarer
Postat av: Tina

Oj, ja vilket sammanträffande - eller är det ödet. Märkligt är det.



Kul med ditt bloggande på AT. Du är ju rena rama kändisen nu=)



Min utställning har gått utmärkt, den varade från fredag till söndag. 4 av mina tavlor hittade nya hem - strålande glad för det är jag.



Nu ska det skapas nytt, måste komma på ett bra tema till höstens kommande konstrunda - i Västra Götaland, Vara.

2009-04-15 @ 10:29:53
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: SaraVide

Oäähu!



Inget dåligt sammanträffande... uh!



Hursom, kul att jag hittade hit. Kolla in min ateljéblogg. http://www.saravide.se/blogg



/s-V

2009-04-19 @ 08:47:22
URL: http://www.saravide.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0