Alfio

ja.. här är den enda tavlan jag lyckats åstadkomma i helgen... och det var efter Erika deckat...!
Det var så kul när hon var här så när jag målade annars blev tavlorna jättefula... fylletavlor.. och vi hade för mycket att prata o flumma om...  så när hon somnat och bara jag och tavlan fanns kvar, var jag tvungen o börja prata med den istället... och då kom det lite liv!

Här är konstnär Alfio (som hela kvällen pratat om sig själv - gav intryck tydligen..)



ps. Alfio har redan hängt upp den på sin vägg... hehe just också eftersom det var HAN haha

Kommentarer
Postat av: Tina

Klart han blev smickrad av ett så vackert självporträtt. Känns nästan som jag vet vem den där Alfio är - bara genom att läsa din blogg. Du berättar så fint om honom. Känns som en äkta vän, någon som betyder otroligt mycket för dig.

2009-04-30 @ 10:26:31
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0