beverlyhills! 90210 - kommer ni ihåg!

kom till restaurnagen -Garga o sätter mig ner med Alfio och hans vännina som är på besök från London. tittar bort framförmig vart Gubbens vanliga "Tron-stol" är. Där sitter någon jag känner igen o pratar bred amerikanska..
 Men! det är ju Jason Priestley från Bevvan-serien..
hahaha det var ytterst skrattretande o se honom plötsligt i gubbens stol!


de var kvar till sent så sedan bjöd jag in han o hans vänner till galleriet, fast jag tror inte de kommer. Men hans kompis var facsinerad av Alfio, så vem vet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fy fan för Eskilstuna!!!!!!

Vad är oddsen att En gammal Beverly Hills skådis skulle kliva in på en restaurang här????!

Det r ju s[na saker som g;r livet v'rt att leva

Jag har drömt om Florens, om Via Santo Spirito när det är morron o man är på väg hem skitfull!

JAG VILL VA SKITFULL I FLORENS!!

2008-10-01 @ 00:11:42
Postat av: nina

ta med ungen nästa gång vet ja!

hihi

Nä då får nog Fifi va barnvakt

2008-10-01 @ 00:57:52
URL: http://ninanuova.blogg.se/
Postat av: Tina

Spännande saker det händer i ditt liv. Hoppas han köper en tavla av dig=)

2008-10-01 @ 14:12:04
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Nina

mmm.. spännande.. men det är nog inte mer än så..fast det är väl det, upplevelserna som räknas,

HAHA han kan väl inget om konst!!

2008-10-02 @ 03:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0