tyda

sår på fingrar = smärre problem och motgångar
krossat glas= motgångar
katter= problem, motgångar, svek

enligt drömtydning jag slog up
så jag lyckades pricka in 3 rätt i drömmen då med andra ord
..
så vad är då mitt problem?

svar:
1.sömnbrist
2.stress
3.programbrist
4.och tidsbrist
5.dumma koder
6.fast jag tycker koderna är kul, men det är tidsbristen och programbristen som gör det lite komplicerat och jag får klor och glasbitar i fingrarna när jag sover

Nu drömde jag också i natt att svaren på labben fanns i en speciell bok som jag har, o jag slog nu upp boken och "TA-TA!
där fanns många svar till första uppgiften och  precis under titeln till kapitlet jag slumpvist slog upp och hittade all information står det "SAVE YOUR PRETTY FINGERS" i feta bokstäver.... VA!! är inte det lite ironiskt efter de här finger-drömmarna!!

här är en skitdålig suddig bild från min dåliga mobilkamera... int så bra med text..
men man kan tyda..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0