kakan

kaka = caca som betyder bajs på italienska kom jag på nu... skrev nämligen något på marias blogg...
 men nu...
den 7:e bajskorven....

bäret på tårtan...

man  "ska kunna äta kakan o ha den kvar" om man vill!

Annars kommer jag inte lyckas med o måla pinocchio, vara assistent  till Alfio o göra slutprojekten i webb på samma gång...
MEN DET KOMMER JAG GÖRA!!
 
alltså = minst 8 .. eller 9! 


kolla de andra inläggen den som vill förstå bajs-konceptet... gå nerifrån o upp!

på tal om o äta kakan o ha den kvar..
jag drömmer åtminstone inte om glas i fingrarna längre! för jag klara det ändå

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej hej

2008-10-31 @ 05:54:45
URL: http://olle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0