Glasbitar

I natt drömde jag att jag var hemma hos morfar i oslo och jag råkade göra sönder glas av misstag hela tiden o fick glasbitar i fingrarn a och det gjorde så ont, hela tiden om och om igen, mamma var där och var sur för jag var så klantig. Morfar plockade upp glaset och slängde det åt mig, fast då blev jag rädd att han skulle skära sig, för han äter medicin som gör att han inte slutar blöda, fast han skärde sig inte, bara jag. Sen hände samma sak igen och på samma ställen fastnade små glasbitar i händerna.
 Efter det var jag tvungen att rädda två små troll-bäbisar som var ute i trädgården att bli översprungna av ett gäng vilda kossor(haha i morfars trädgård i oslo liksom). Dom var jättesöta typ "gristroll-bäbisar" haha.
michele var med också och han tittade upp på himlen hela tiden för det flög förbi flygplan och hellikoptrar jättenära och han tycker det är så intressant. och ha försökte han mellan varje flygplan som flög förbi, hjälpa mig med glaset. Men han var också lite sur som mamma och undrade hur jag kunde  lyckas förstöra glasen o få dem i fingrarna gång på gång.

Jag drömde liknande förra veckan, först attackerade katter som såg ut som vår katt Delfi mina fingrar och tår och de bet och satte in klorna i fingrarna djupt o ju mer jag kämpade emot och kastade iväg katterne ju envisare var de med att komma tillbaka o klösa sig fast, o det blödde, sen senare i samma dröm, drömde jag att jag gjorde sönder ett tomt vinglas, som skulle diskas och det upprepades gång på gång och jag fick mer och mer små små glasbitar i fingrarna och det gjorde så fruktansvärt ont! man brukar väl inte känna att det gör ont på riktigt i drömmar. konstigt.
(Men då när jag drömde den drömmen var jag så trött o stressad o var tvungen o vara i galleriet varje dag fast jag inte hade tid för jag borde plugga o samtidigt vill folk göra massa saker, samantha är här och hon åker tillbaks till australien snart  o höll på o tjatade o ringde osv osv)

Nu behöver jag inte va i galleriet  fast jag har inte Adobe Flash-programmet i min dator och jag har en lab som ska vara färdig på torsdag och gjöras i just Flash!! börjar få lite panik..
försöker ladda ner provversionen men lyckas inte! =(  ska jag köpa det kostar det runt 7000! nää
för 2 labbar liksom...

MAMMA borde kolla sin mail!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0