apropå drömmar

I natt drömde jag att jag var på en stor gård, som låg på samma ställe vid sjön Mjörn som bodde min lärar Pirko  (från mellanstadiet) som vi var på läger hos i 4:an. Fast det var bara jag där för tillfället. 
Så ville jag gå på toa. men tjej-toan var smutsig, så jag gick till killtoan, den var lite mindre smutsigt, för sittringen var av och jg kunde sätta fast den igen... men , bredvid mig sitter en gammal tant  på en till toalett. jag som inte hunnit gå på toa än måste hjälpa den gamla tanten för hon klarar sig inte själv o har ont i magen. 
Det är ett ålderdomshem jag är på, och jag jobbar där! aha
Tanten tjuter o jag vet inte vad jag ska göra, vill hämta en annan jobbare, som är mer van, för tanten vill ha hjälp liksom...(med o få ut skiten för hand) o det VÄgrar jag även om jag jobbat med gamla tanter förr så kan jag aldrig nåt sånt. Jag är stressad och vill få tid o komma ut o säga till den andra lite äldre som jobbar med mig. Då kommer plötsligt en stor ko in o råmar o tjuter, "Aj, AJ" säger den, hjääälp! jag har ont i maagen! HJälp. PLötsligt vill kon också ha hjälp med o skita! VA!! nej vad är det här!"AJAJAJAJAJAJAJA! skriker kon och ramlar ihop med huvudet huvudet o frambenen i duschkabinen o rumpan vänd åt mitt håll! 
Usch stackars kon o tanten tänker jag, vad ska jag gööra?! det är bajs överallt! kon skriker" ajajaja, jag kommer döö om du inte hjälper mig! aajajajajaja ajaja ajajaj ajaja ajaja! sen börjar den skrika "Avliva mig snälla! jag klarar inte mer ajajajaja, avliva mig!AAAAAAAj jag klarar inte smärtan jag vill dö! 
Jag försöker hjälpa på nått vis.. sen så springer jag, o då kommer den andra jobbaren. Hon tar tag i kon o stampar på rumpan och ut flyger världens störstå bajskorv!! bläää
men kon... den är helt still, är den död tro? plötsligt är kon borta och det låg en matta under som vi drar i och jobbaren säger: Är mattan tung är kon kvar är den lätt som en vanlig matta är kon död, för då finns den inte här mer. och jag dra i mattan och den är jättelätt, näää kossan dog, stackars kon! jag blir ledsen. men den gamla tanten klarade sig, det var inte så farligt med henne.

Jag tiitar på en Tv-skärm, där är Desiree från min mellanstadieklass, hon har bröllopsklänning o är fin i håret o går med sin mamma, sen får hon fnatt o springer iväg till en sjö o plumsar i som ett barn. ooo det vill jag också säger jag o springer mot Tv-skärmen o kommer igenom o plumsar i jag också. Då är jag vid dyrhuvet, en badstrand från jag var liten, o morfar sitter i en solstol, med jacka på o ch ska passa mig...
det kommer en katt o Heidi är med också. Katten  är hemlös säger hon. den springer upp mot vägen o stutsar på biltaken,. Neej den har blivit galen för hans familj har lämnat honom hemlös. den kommer tillbaks o plumsar i vattnet o jag simmar efter o försöker få tag i den. då kommer en massa onda katter o försöker attackera den snälla katten jag försvarar den och de onda katterna attackerar mig, de har rosa kläder på sig. Jag dränker nästan en utav kattern o heidi kastar också iväg flera av dem . den hemlösa katten, förstod att vi var snälla o stnnar lugnt på min arm. medans jag slåss mot det elaka katterna med den andra.. tillslut försvinner de..

NÄÄ dumma Michele, jag får inte skriva mer, är inte färdig, drömde meeeer! han ska skutsa mig till galleriet så jag måste gå nu!

Kommentarer
Postat av: Tina

Hmm, undrar just varför du drömmer om svunna tider...

2008-10-13 @ 12:17:35
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0