wohooooooooooooooooooooo



Glatt överaskad gick jag på stan igår... vad nu.... en ny butik! HM!!! äntligen
jättestor... var som o komma in i ett slott full med skatter...
- Sen självklart, Hm i Florens dom har två kostymklädda mörkhyade dörrvkater parat stående i entrén.... Tänk om man hade fått se det i nordstan i göteborg.... inte ens på NK liksom. men här ska även H&M minnsan leka lyx o Dior
-OTROLIGT skrattretande hahahahahahahaha
Det är ju som o sätta in 2 kostymklädda mörkhyade dörrvakter på ICA MAxi liksom ...........som öppnar dörren åt dig eller???


det bästa var att Alfio just sålt en tavla, o det bästa han vet är o ge bort saker till folk!! =))))
 när han säljer en tavla slösar han bort summan på mindre än en vecka
Han hade precis typ tvångsgett mig 500 euro som jag var TVUNGEN o spendera! men vad kul! HM hade just öppnat den 28 november, och det var den 28 november.
Så köpte jag dyra stövlar med  i en annan affär o presenter till Michele!!

Kommentarer
Postat av: Tina

Va snäll din konstnärs-Alfio är=)



Hoppas du får en fin 1:a advent.

Har precis tänt första ljuset.

2008-11-30 @ 11:20:52
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0