C# -Vaka...

Försent ute liksom...
skit-tak! o skitPinocchio!
C# var svårare än jag trodde o kunde inte vänta... som jag lät det göra



Vi var tvungna o göra ett "stegtest" som en del tenta, det gjorde jag precis o blev positivt överaskad med bara 5 fel av 32... Jag som trodde jag skulle få 3 rätt.
Grejen e ATT JAG SITTER MED LABB-UPPGIFTERNA , & förstår INGENTING
Dom är så mycket svårare än övningsuppgifterna, jag tror det inte har hunnit sjunka in riktigt liksom... tekniken o alla de här matematik-skiten... det var läänge sen man läste matte liksom...... måste komma in i tänkandet.
De ska vara klara kl 12 på förmiddan, i morn... eller idag blir det rättare sagt.... huuuuuuuuuuuuuuuu!

bromsen har fastnat!!!!! jag tror att jag tror att är svårare än det är o blir paralyserad av röran av alla nya termer o ord... OCH FORMLER...

det här är PINOCCHIOS FEL!!
fast han hänger iförsej på en uppskattad utställning

...nu C#C#C#C#C#C#C#C#C#!!!  -SLUTSPURT!! (Kanske man stupar...) hela natten lång, fram tills middag....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0