appropå....drömmar igen o glas i fingrarna mm

i natt drömmde jag att det var en galen gul-rosa fågel-katt i s.tropez som hackade o o bet i mina fingrar för den var bortskämd -- Alltid när jag e stressad ska nån göra illa fingrarna på mig liksom!

sen tappade jag euro överallt under en tunnelbaneräls flera gånger, men jag fick inte hämta dem för michele, för han sa att det var farligt för tåget kom o kunde köra på mig, tåget kom hela tiden jätte snabbt o helt oväntat. Så tog jag chansen ändå o sprang över rälsarna, åtminstone lyckades jag samla i hop några mynt....
men det fanns en annan elak gubbe också som försökte sno åt sig, han fick armen överkörd!!

Kommentarer
Postat av: nina

det måste nog vara min egen destruktiva sida som kommer o hackar... varför tar jag annars alltid så självklart hand om de elaka djuren o glasbitarna

2008-11-24 @ 06:07:27
URL: http://ninanuova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0