Uteliv

hehe
i förrgår sålde Alfio en tavla, så han tog med mig och Samira(hon som är inneboende) på finaste restaurangen(Harry's bar), sen gick vi till "hotell Excelsior"  som ligger vid floden o drack portvin. Det var kul mmm... så god maten var....
Men kostar gör det.. var chockad när jag tjuvkikade på notan...



Harry's bar                                                                  Portvin vid floden

image52                  image53


Igår var jag ute med tjejerna..
En tjejkompis från Sverige är här på visit o fortfarande hon från Norge.
Sen all vänner i Florens.
Vi gick till "Central park" ett discotek i utkanten av centrum
Det finns flera utomhus och innomhus dansgolv.
kul kul...
Stället annordnar middag tidigare på kvällen innan själva discoteket kommr igång (gratis för tjejer)
Det utnytjade vi..
 

Central park, "vip"- baren innan folk har börjat strömma in 

               eimage54




Idag är jag trött!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0