Morgon..

Dagen är så låång... jag vaknade tidigt.. kl 9. För Michele jobbar o jobbar o jobbar.... o han var tvungen o gå upp då.
Sen i kväll ska jag måla, började på en tavla igår... men åkte hem  med Michele när han slutat jobba typ kl 3 på natten. Var trött o blev inte riktigt färdig. Så ikväll blir det först "Vecchia Firenze" restaurangen Alfio har målat tak o väggar innuti. Dit brukar vi gå o äta med Alfios två inneboende; Samira en tjej från Azerbadjan o hennes man Maurizio, som även är Alfios "assistent". - Om de inte har bråkat som vanligt, då kommer bara en av dem...
Sedan ska jag fortsätta måla! Ett annorlunda motiv... vi får se sen när den är klar. 

Ja men vad ska jag göra hela dagen då? kan ju sitta här o skriva..
vila kanske, men det är så tråkigt!

saknar Michele...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0