Bebådelsen

Nu har jag målat lite igen..
o idag var det det värsta åskvädret, jag trodde först det var nån som sprang runt o sköt med gevär när det började, det lät mer som det än åska. Sen kom regnet, skulle gå från dörren till bilen som var parkerad 3 meter utanför, var som nån hält en hink vatten över mig... det enda positiva är att det åtminstone inte är kallt som det blir när det regnar i sverige. Kan det inte bli sommar snart!! jag är faktiskt i Italien liksom! italienarna här säger att de aldrig varit med om nått liknande, extremt konstigt väder! 

"Bebådelsen" 50cm x 35cm 

  


Kommentarer
Postat av: Bobby

Intressanta tavlor du gör.

Vackra att se på, men det är ett ganska stort mörker i dem. För mig känns de som om det är någon form av ondska som vill göra sig hörd.



Jag kanske kan jämföra dem med en eldsvåda.

Otroligt fascinerande att se på. Men farliga. På något sätt.



Vad får du din inspiration ifrån, undrar jag...

2008-06-23 @ 04:37:01
URL: http://robertfageryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0