lugn cpdag

idag e de lugnt o skönt...
o tråkit
fast jag kan göra vad jag vill!
men ingen e här, alla e på semester o michele jobbar, tillomed Alfio är vid havet en vecka, gäst hos nån prinsessa,  o ja hade fått åka med om inte bror varit här!
bror åkte hem igår
haha han har så konstiga matvanor! dricker 7 stora juicepaket o 5 drickyoughurt om dan o vägrar äta bröd för det är förr torr typ av mat, o vad ska man äta då idethär landet? det finns ju bara panino överallt, svårt att bli nöjd, så blir det dyrt i längden, juicen han dricker är inte den billigaste, hade vart nyttigare med vatten i den här värmen
vi har varit i rom iallafall.. men den här årstiden här borde man hålla sig vid hav!!

sen var han mindre surpump, dvd-filmerna tog slut.. tog tid för han o vänja sig, men så var det inte heller nån ide o gå o äta mer med han själv.. men när Michele bjöd med oss däremot var det bättre, för då måste han ju uppföra sig normalt

Ha ha o så fick han träffa "giulianoGUBBEN" hemma hos Alfio! det tyckte han var kul först, men dagen efter det "hatade" han tydligen stackars giuliano....







Kommentarer
Postat av: Maria

Kolla pa skitgubbarbloggen!

Jag har inte stott pa nan skitgubbe men sa hittade jag en annan slags... Hihi.

2008-08-01 @ 21:08:24
URL: http://dethararjujag.blogg.se/
Postat av: Maria

Men Hallllaaaa!!

Skriver du inte sa ofta eller??

Jag har inte skrivit pa en manad, men jag var ju bortrovad pa familjesemester..

Vad ar din ursakt?



Har du last nat i Florens tidningarna om valdtakten i Fortezza da Basso?

7 killar, varan alder. 100% sannolikhet att man kanner nan/nagra.

Skulle inte forvana mej om den vite negern ar en av dem, jag hoppas nastan det.

Dom anvande basebolltra..

Vilka slags modrar uppfostrar sana har?



Jaja. Bajs pa Florens killar.

2008-08-02 @ 23:34:18
URL: http://dethararjujag.blogg.se/
Postat av: Maria

Men oj, det dar ska man ju inte skriva som kommentar pa ett inlagg!



Dum jag ar, varsta samhallsdebatten...



Da ska jag kommentera ditt inlagg istallet som man ska gora.

Sa i Alingsas sager man surpump? Det har jag aldrig hort forut. I mina trakter sager man surpuppa.

2008-08-02 @ 23:41:17
URL: http://dethararjujag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0