undanflykt..

Efter att ha gått igenom aftonbladet, expressen, facebook, hotmailen... Youtube... både 4 och 5 ggr... ALLT för att fly ifrån den svåra labben som JAG borde göra... C# igen...

Nä.. istället för att ta itu med programmeringen börjar jag meningslöst googla heidi nordén, nina nordén Heidis facebook kommer upp men inte min, en annan Nina Nordéns facebook dyker upp... grrr
men så kommer( jag) nina nordens konst- hemsida upp om jag söker nina norden - utan é accenenten
- då finns jag tydligen i alla fall...

sen börjar jag googla Nina Henriette Nordén, då kommer det upp en

Nina Henriette Wendeline Bang, (hette som ogift Ellinger), född 6 oktober 1866 i Köpenhamn, död 25 mars 1928, var en dansk historiker och politiker.

ja då fanns det tydlige en annan Nina Henriette men inte Nina Henriette Nordén, och hon dog dessutom på min födelsedag den 25: mars! kastar man om siffrorna i årtalet 1928 så kan det dessutom bli 1982
25/3 1928 En Nina Henriette död
25/3 1982 En annan Nina Henriette född...

intressant va?
hon var Nordens första första kvinna som innehade statsrådsämbete.

Heja Nina Henriette!


Nu ska jag bara kolla aftonbladet en gång till..... innan jag börjar

det kan ju  ha hänt nått nytt på en halvtimme..

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var kanske inte ett så dumt namn du fick ändå?? Det är en mening med allt i slutändan pånyttfödelse nirvana!!

2008-12-10 @ 21:57:44
Postat av: Nina henriette

jah.. vem vet kanske jag blir statsråd..



finns det någon mer ointresserad av politik än jag?

fast historia är intressant

och nirvana

2008-12-10 @ 22:37:34
Postat av: Susanne Redebo

Jag hittade i alla fall dig på Facebook - man får ha lite fantasi och hjälp av sin norska kusin Gro för att man ska hitta rätt. Först letade jag med accent men sedan gjorde jag ett nytt försök, din bild talar ju också ett tydligt och särskiljande språk ... Må gott i södern!

2009-02-09 @ 17:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0