the Inka man


utmanaren.. (Tina utmanade) "Den som har häftigast hem-inredningspryl" eller nått i den stilen...


Hehe inredning...

Mitt hem är mitt bagage... han är oftast med




Det är en riktig inka, sägs att den väljer sin ägare själv, beskyddar o hjälper. Användes till att samla energier. Inka mediterade med dem. Är gjord så den vilar i handen perfekt med rätt tyngd o form... det känns väldigt starkt med enegri när man håller i den. som det sprutar ut ur hjässan på den och tillbaka, en oändlig stråle med ljus o vibbrationer

Jag fick den av Alfio för ett år sedan, Alfio sa att inkan inte ville vara hos honom längre, att de numera inte längre hade nått utbyte av varandra, nu ville den till mig! Han sa att jag ska ha med den vart jag än åker och när jag målar. han fick den av någon för ca 40 år sedan.


Kommentarer
Postat av: Tina

Låter som en helt otrolig sak!

2008-12-23 @ 11:22:38
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: bajskorven

så Björnen är död! (Du vet drömmen som Louise hade om knarkbjörnen...)

Fast det finns ju en björn kvar, o han jobbar ju på IKEA hahahaha!

2008-12-26 @ 17:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0