Julgranshäng!

Nu kommer det! mitt julgranshäng!
Fick en ide här om dan, för jag fick syn på en "tuggummiautomat" med barba-pappor i, Skitkul!
1€ styck... o jag började vrida ut barba pappor en efter en... tills jag fick själva barbapappan för det var han jag ville ha!
(Nästa gång vill jag ha mamman)

                

jag tror det är meningen man ska hänga dem i sin mobil eller på en nyckelring... för de har ett snöre i huvet..
jag hade så många o visste inte riktigt vad jag skulle göra med alla.. o började hänga upp dem (sur michele) lite överallt..
Det var då jag fick min lysande idé... Alla tjafsar ju om adventljusstakar o julpynt hela tiden..

perfekta istället för julgrans kulor the barba-paps:



                                     

Kommentarer
Postat av: Tina

Åhhh barbapappor är kul!

2008-12-08 @ 16:56:31
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Anonym

hihihi... =P

2008-12-08 @ 23:48:23
URL: http://ninanuova.blogg.se/
Postat av: blöjtanten

hahahahhahaaa!!



Jag har en jäkla FRANCESCO GRAN. Så fiiin så fiiiiin

2008-12-12 @ 20:49:36
Postat av: en annan blöjtant...

jag har gjort ett inlägg nu, inte så kul, men det är bara början. Ska skriva av mej lite drömmar också.

Nu ska jag gå o röka hos Amalia.

2008-12-12 @ 20:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0