Faces.... väggmålning

Några försök till närbilder på min vägg!... i mörker







   
 

Kommentarer
Postat av: kokbok läs den fonetiska texten till det i en svensk-italiensk ordlista. barnsligt men kul

2008-12-21 @ 18:24:51
Postat av: Anonym

nu vet jag inte riktigt vad jag skrev där tidigare... eehhh. det fonetiska ordet för kokbok är alla fall kuuk-buuk, väldigt väldigt kul..



Det jag tänkte skriva va att jag gillar Robert killen som du målat på väggen! En snäll Paco hahaha, skoja bara, Paco borde inte ens få nämnas i det här sammanhanget. Fy.

2008-12-21 @ 18:34:51
Postat av: Nina

maria paco är död!

det kanske var hans ande som kom fram o ville etsa sig fast i florens



den nye robert-anden

neeegaaauuuu

2008-12-21 @ 19:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0