Dagens Julegris!!


Dagens Gris till Michele, för att han har tagit med mig till sina släktingar som tryckt i mig julgodis o 10-rätters 3 ggr om dan, Man får ju inte säga nej till något heller, även om man håller på att spricka! Då blir de ledsna och tror att man tycker maten är skiitäcklig!

 "Smaka! smaka! var det gott? -..Ja.. "OO så bra här får du lite till!" ...men, men näe, är så mätt ..  "VA! tycker du inte om?!!" -..joo det är jättegott.. "Ja då så! här får du lite till! ÄT!"

... numera känner jag mig som en vandrande (rullande) julegris
NÖFF

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahaha! Skaffa barn så har du inte tid o äta julmat även om du vill!

2008-12-29 @ 18:27:17
Postat av: Anonym

Vänta här nu. Var du i Sverige bara några dar o sen hos Micheles familj eller var du där först o sen i Sverige, o var är du nu??

Jag har druckit en öl.

2009-01-05 @ 18:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0