(dröm)



(haha i natt drömde jag massa konstigt, låång dröm men det roligaste var slutet på drömmen. Jag drömde att jag o en tjejkompis i Italien, Samira var vid en tabbacchi o hon skulle köpa ciggaretter, när hon får paketet heter märket SNOPP, det står fint i stora bokstäver överst på paketet, o ja börjar fnissa, o så står plötsligt min barndoms-klasskamrat Johan där, o han förstår ju svenska så han fnissar med. Samira fattar inte vad som e kul o jag försöker förklara, 
Sen så är det en tv skärm över disken med de italienska nyheterna, o de visar massa bilder på Lisa Ekdahl. Jag frågar vad det handlar om o någon säger, jo men har du inte hört, Lisa Ekdahl e e död! Va e hon död, hur? 
Hon fick en stroke säger någon... oj då, o jag tittar på cigg-paketet igen o jag kan inte sluta fnissa, jag skrattar o skrattar tills jag vaknar o då somnar ja om lite igen bara för o kunna titta på det lustiga paketet o skratta ännu mer flera gånger. o nu när jag tänker på det o ser det framför mig i huvet, kommer fnisset tillbaks hihih hiihi hii hi hi)

 

       förstår inte helt varför det är så kul men hihihihih, när ja tänker på drömmen

Kommentarer
Postat av: Tina

Ett gott skratt förlänger livet!

2008-08-29 @ 15:01:15
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: sofia

haha innan jag laste texten tankte jag va fan hon har hittat snoppcigg. Borja tanka pa nar vi va i oslo och hade snoppfobi

2008-08-30 @ 16:32:05
Postat av: Nina

snopp cigg paketet är tillverkat i photoshop

2008-08-31 @ 11:38:38
URL: http://ninanuova.blogg.se/
Postat av: snopprökaren

Det känns så cigarettigt med ordet snopp!

Som att man röker små snoppar.. hihihi, alla skitgubbars små snoppar är egentligen cigaretter, bara o röka upp dom!

2008-09-02 @ 03:11:53
URL: http://dethararjujag.blogg.se/
Postat av: Nina

bläää!



hahha ja råka skriva ninanuova.bloss.se först utan o tänka

2008-09-02 @ 11:58:17
URL: http://ninanuova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0